דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנות ויאגרה- קצת על גלולת החשק הנשית ועל תשוקה 

מאת    [ 06/04/2008 ]

מילים במאמר: 1082   [ נצפה 5452 פעמים ]

לאחרונה התבשרנו על ביאת המשיח. ביום בהיר אחד, בבוקר, נפתרו בעיות הזוגיות והמיניות. אין יותר גירושין, יועצי נישואין, בתי דין לענייני משפחה, פסיכולוגים, מטפלים וכל מי שהתפרנס יפה מחוסר הסיפוק שלנו במיטה הזוגית.
הבשורה הגיעה בדמותה של הויאגרה לנשים, אותה גלולת- להיט כחולה ששיפרה להפליא את הביצועים הגבריים- הפעם בגרסה "הוורודה" והישראלית לנשים בלבד. הבטיחו לנו שם פלא חדש, אחת קטנה שתעשה מהפכה. גלולה שתהפוך כל אחת מאתנו למפלצת לילה רטובה, טורפת גברים לארוחת בוקר צהרים וערב. הבטיחו לנו שנוכל לשחזר בקטנה לילות משי לבן או אחה"צים סוערים שכבר שכחנו. כל הבשורה, קול המבשר הופיע בכתבה מפורטת באחד מעתוני סוף השבוע האחרונים ובשם מסחרי מפורש שלא ננקוב בו מחמת עינא בישא ומחמת אי- הרצון לתרום לפרסום מיותר.
אז לאן עכשיו, בנות ?? להדחף בתור בבית המרקחת או אל מבטה הבוחן של לובה שתמכור לנו את הוורודה ליד הקופה בסופרמרקט, כולל משלוחה? בואו רק לרגע, ובלי לקלקל ליזם הזריז את צליל הקופה הרושמת ואת ערימת ביציות הזהב, נשמע כמה מילים על החשק הנשי. זאת רק לאחר שנוסיף ונזכיר בזהירות שהחברה המייצרת את הויאגרה הגברית בהצלחה- ויתרה כבר מזמן על הרעיון לייצר את המקבילה הנשית.
כולנו מכירות את ענייני החשק (או אי- החשק) שלנו. את הקשר (האסור לציטוט) בין רמת חמישים ההורמונים שלנו לרמת החשק. את העניינים "הזניחים" של ההתמודדות היומיומית, הילדים (הסעות- בישולים- חוגים- כביסה- יום הורים), הקריירה, העייפות, השחיקה ועוד כמה פינות שהשתיקה יפה להן. ומה עם ההוא שעומד מולנו- בעל, חבר, בן זוג, דייט/סטוץ והיריעה רחבה, מה איתו - באיזה מצב הגענו איתו למיטה, רגשית וגופנית ?
כל זה עושה את העסק לא פשוט. עוד לא קם האיינשטיין או גב' ארכימדס שתקפוץ מהאמבטיה ותצעק "מצאתי". אין מי שישקלל את כל הנתונים, ימצא את העוצמה היחסית- היומית שלהם ויגיד לאחותנו ממה מורכב או לא מורכב החשק שלה באותו יום. וגם אם יגיד- נראה אותו מוצא את אותה גלולה שתענה על הצורך היומי- שעתי- דקתי הזה. זו גלולה שכדי להרכיב אותה נכון צריך לפנות לכמה ימים את מחשבי- העל של סוכנות החלל האמריקאית וגם אז תהיה התשובה נכונה ומעודכנת לפחות לשלשום. מה שעובד על חלליות לא יעיל מול מסתרי הנשיות.
אצל שותפינו הגברים העסק הרבה יותר פשוט, לכן זכו הם קודם במירוץ אל הגלולה (הכחולה). אצלם זה עניין פשוט, מתג או ברז של סגור-פתוח. קצת דם שיזרום בצנרת הנכונה והכל יעבוד. און- עוף, הקומה זקופה והרגש- אם מחפשים- כבר יבוא, או שלא. זה ממש לא משנה לעבודת הקודש.
אז מה מספרים לנו סיפורים? ערבבו לנו כמה צמחים, אבקות, לחשים ונחשים שאמורים לחשקק אותנו. מהם ידועים כמעוררי חשק (אפרודיזיאקים) כבר מדורי- דורות וכבר סבתא לגמה איזה שלוק כשסבא לא ראה. על זה הלבישו הגדרה של "תוסף מזון", איצטלה מדעית והוראות שימוש ו- קדימה לדרך המלך, כל הדרך אל הבנק. כי זה גם לא זול, בנות. זה יוצא כחמישים שקלים (חדשים !!) לגלולה. צאנה וחשבנה את מחירו של לילה סוער. גם אם נניח שאחד- שניים עוד אפשר, אבל לעשות מזה שיטה -
וכאן חלק מהתשובה, לאחיותינו המורכבות, הרגשיות, המודעות לנפשן, גופן ובריאותן ואפילו לאלו המכלכלות את הוצאותיהן. הלגברים דמינו, ליצורים פשוטים ופשטניים אלו שעניינם בחשק מסתכם באינסטלציה ושסתומים - כמה נמוך אפשר לרדת? ומי בכלל רוצה לנהל מולם איזשהו מירוץ על התשוקה? לאן אנחנו ממהרות?
אז כאן הפתרון, ברמה הרגשית, הנפש והגוף, המודעות. כשראינו קודם עד כמה מורכבים ענייני החשק שלנו, הבנו ששום גלולה לא תעזור. את האור תמצא אחותנו ברמות שהוזכרו קודם לכן, וקודם כל- במודעות. לזכור את עצמנו, את הוויתנו בעולם הזה. לקחת פסקי זמן, לעצור, להסתכל על עצמנו מהצד ולהבין את המתרחש בנפשנו ובגופנו. המודעות תביא אותנו להתבוננות ולהבנת הרמות השונות של תזונה, טיפול בגוף, זוגיות ובריאות שתביא את התשוקה, במקום כל גלולת פלא ורודה.
אז קודם כל- לתזונה, הדלק של הגוף. וגם אם לא נעלה כלל את עניין האפרודיזיאקים (מעוררי החשק)- הרי שהתשוקה תבוא מגוף בריא, הזוכה לתזונה מאוזנת, שנזהר מרעלנים שונים ומשונים, למנת קלוריות מתאימה לפעילות היומית ולתוספי מזון מתאימים לתזונה ולגיל (וזה על קצה המזלג. אפשר לדבר על תזונה עד שנת 2018).
והגוף- אוי, הגוף. למי מאתנו יש חשק, או חשק להחשף כשהגוף מוזנח, העור, השיער, הזה והזה וכל מה שרק-כל-אחת-מאתנו יודעת - החשק היחיד בקטע כזה הוא להתחבא בפיג'מה הכי סגורה שאפשר ולהתגנב בשקט אל מיטת הסדום הזוגית.
בהמשך לכך תבוא התשוקה ביחס ישר לרמת הזוגיות, ולא משנה מי השותף. שחיקה תהרוג כל חתולה וחתול, בין אם הוא חבר, בעל או בן זוג מכל סוג המוכר בשוק וגם אם יש לו סבלנות בת תשע נשמות. כמה תשוקה אפשר לגלות בעצמנו מול השיעמום הזה? מה כבר נשאר? כל אחד לדרכו, לענייניו, לקריירה ולתחביבים. ואחר- כך להכנס עם זה למיטה ??? אני ???
ועל כל זה אותם חמישים אלף הורמונים שרצים- אצים לנו בדם ומשפיעים עלינו באופן רב מערכתי. ומשם אל אותם ימים בחודש, אותם חודשים בשנה, אותם שנים ותקופות בחיים שכל אחת עברה. בתיכון, בפלוגה, באוניברסיטה. אח, איזה ימים.... היום אחותנו לא מאמינה שהיתה שם אתמול ומחר תחשוב כך לגבי היום. כל יום- עולם חדש .
אז מה עושים - עושים. קודם כל לוקחים את הדברים ברצינות ולא לוקחים גלולות פלא ורודות שכאלו. הבנו, אחיותנו, שהעסק מורכב מנשוא ולא יפתר במחי תערובת זריזה. פרקנו את התשוקה למרכיביה וננסה לטפל בכך כמו שאומרים בתורכית- פרה פרה. נתחיל מלאכול נכון, מאוזן, מתאים. נמשיך בטיפוח הגוף, ולו מינימאלי. נטפל בזוגיות, כשהפתרון הוא לאו- דווקא להחליף את השותף. לדאוג לשבירת השגרה באלף ואחד פטנטים שכבר דובר בהם די.
הטיפול, בכל הרמות שהוזכרו, ייצור תהליך שיזין את עצמו. נאכל נכון, נראה ברכה בטיפול בגוף, נשפר את הזוגיות. ניצור מעגל קסמים במובן החיובי- מעגל קסמים מקסים שיילך ויתעצם, יביא לעוד ועוד מודעות, להכרה בערך עצמנו ולשיפור כללי במצב הרוח ולעניינו ברשימה זו- לתשוקה, אח, התשוקה. למעגל מתגבר ומתעצם של תזונה נכונה , של טיפול בגוף ברמות מתקדמות, של זוגיות טובה, וחוזר חלילה.
נגלה לכם סוד- שאת עניין ההורמונים זה לא יפתור, אך המודעות תביא לכך שיותר לא נראה בכך בעיה אלא נבין כי זהו מצב נתון של הגוף, נדע לחיות עמו, לקבל אותו ולחכות לסיומו, לסיומה של תקופה וחזרה בטיסה בלי חניית ביניים לארץ התשוקה.
כל מה שנאמר כאן, אחיותי, לוקח ביד קשורה מאחור את הגלולה, את הגלולות. נכון שיותר פשוט לקחת גלולה מאשר להכנס לכל המערכת שתוארה כאן. אפשר לקחת את הגלולה (כשלא רואים), לעמוד בהוראות השימוש ולחכות לפרפרים בבטן. אפשר באותה מידה לקחת אקמול או סוכריית טיק-טק ולשכנע את עצמנו שעוד חצי שעה התשוקה תציף אותנו. כל זה אולי נכון. אבל- אפשר בכלל להשוות את שני הדברים? זה כמו להטליא גרביים מול לקנות חדשות. גלולה אחת מול שינוי ושיפור של מערך החיים כולו - לא שווה לנו להראות טוב, להיות מטופחות, להחשק ולחשוק? אז קדימה, בנות! קחו את אותם חמישים שקלים שחשבתן להשקיע הערב בוורודה הקטנה, קנו בגד סקסי, הזמינו את בן הזוג לקפה, סרט או צימר בגליל- ותראו את ההבדל. בהצלחה !!!!
ניר פלוטקין, M.A.
ייעוץ, אימון וליווי אישי, הנחיית סדנאות. "הכוורת" ליצירת מרחב רגשי איתן- http://kaveret.org.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב